Понеділок, 23.04.2018, 19:32
   Миколаївський науково-методичний центр 

Україна

Меню сайту
Сайти методистів
НМЦ
 

 Дошкільна освіта Миколаєва  Початкова освіти Миколаєва. Заочна школа для обдарованих дітей «НАДІЯ»  Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 Методичне об’єднання вчителів інформатики м. Миколаєва

Сайти, блоги



  Статистика

Онлайн всього: 18
Гостей: 18
Користувачів: 0
Форма входу

Код банера
МНМЦ
 

Якщо бажаєте розташувати

наш банер на своєму сайті,

 скопіюйте код


 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради

  2015 -2016 навчальний рік

ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Модуль 1  "Сучасний   інформаційний простір: вплив   на   внутрішній  світ   та    поведінку   дитини"  ЗАВАНТАЖИТИ

Модуль 2  "Вплив   комп’ютерних  ігор на  не сформовану психіку   дитини" ЗАВАНТАЖИТИ

Модуль 3  " Вплив   медіа тексту (дитяча книга) на  сприйняття   дитини " ЗАВАНТАЖИТИ

Модуль 4  "Як  впливають  сучасні мультфільми  на  розвиток та  психологічне  здоров’я дитини   дошкільника" ЗАВАНТАЖИТИ

 

 

 

 

 

                             

2014 -2015 навчальний рік

 

 

 
 
2013 -2014 навчальний рік
 
 
 
 
 

 
 
 
У листопаді 2013 року у НМЦ для практичних психологів та соціальних педагогів навчальних закладів відбулася презентація програми «Не смійся з мене», яка спрямована на створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці у навчальних закладах. Вправи, запропоновані в програмі сприятимуть поєднанню емоційного, суспільного і етичного. Програма містить чотири блоки:

-         «Бути тобою, бути собою, бути нами»;

-         «Я переймаюсь», «Ти небайдужий», «Нам не однаково»;

-         «Слова, що ранять, і слова, які лікують»;

-         «Разом ми можемо».

 

 

25.10.13 на базі НМЦ управління освіти Миколаївської міської ради було проведено спільно з партнерами із  міжнародного жіночого правозахисного центру «ЛаСтрада-Україна»,  просвітницький тренінг  «Профілактика торгівлі людьми: як уберегтися від небезпеки» для практичних психологів та соціальних педагогів з питань запобігання торгівлі людьми та експлуатації дітей.

 

2012 -2013 навчальний рік


До уваги працівників психологічної служби!

Протягом 6 — 15 квітня 2013 року у м. Миколаєві відбудеться робота міжнародної творчої лабораторії «Психотехнології для життя і бізнесу: освіта, медицина, соціальна сфера, бизнес і мистецтво».

В роботі Лабораторії приймуть участь провідні вітчизняні та закордонні фахівці в сфері психології, бизнесу й мистецтва.

В  рамках весняної декади надаються такі можливості:

  • За короткий час пройти велику кількість тренінгів і майстер-класів різних напрямів
  • Обмінятися досвідом з колегами з інших міст і регіонів
  • Дізнатися про сучасні технології  в психології
  • Отримати інструментарій для професійної практики
  • Отримати потужний ресурс поліпшення якості життя і бізнесу
  • Знайти нових друзів, спілкування і професійний розвиток

Отримати сертифікат Східно-Європейської асоціації арт-терапії (Софія,Болгарія)

Заявка приймається

  • Центральна бібліотека ім. М. Л. Кропивницького, каб.60 (пон. – птн. з 9.00 до 18.00)

м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 143-а,

За додатковою інформацією звертатися:

за  телефонами: (0512) 37-07-07 (з 18.00); (+38 050)  902 44 93, (+38 097) 89 15 65 Ковальчук Яніна Веніамінівна;

http://www.niklib.com — Центральна бібліотека ім. М. Л. Кропивницького  (меню «Центр соціальної активності і партнерства»)

http://vk.com/id97374268 Янина Ковальчук

http://vk.com/club_psychotechnology2013 Творческая лаборатория

http://www.facebook.com/events/167296603418915/ Творческая лаборатория


8 лютого 2013 на базі науково-методичного центру відбувся семінар «Тайм-менеджмент як засіб підвищення ефективної професійної діяльності». Під час якого практичні психологи ознайомилися із засадами тайм-менеджменту, вчилися максимально використовувати свій особистісний потенціал через організацію власного життєвого простору.


 
18.01.13 на базі науково-методичного центру управління освіти Миколаївської міської ради відбулося засідання школи молодого фахівця «Профорієнтаційна робота фахівця соціально-психологічної служби» на якому методист НМЦ Ковальчук Н.М. розповіла про систему профорієнтаційної роботи в місті, Фоменко Н.М. фахівець обласного центру зайнятості презентувала ресурсні можливості служби зайнятості, Жукова Н.В. практичний психолог Лук’яненко Г.В. соціальний педагогЗОШ №24 поділилися з колегами власним досвідом.

 
 
 
Проблема захисту дітей від загроз Інтернету зараз актуальна, як ніколи. Кількість небезпек в Мережі та їх серйозність постійно зростають. Нашим дітям загрожує дуже багато чого, наприклад, порнографічні та інші сайти з сумнівним змістом, шахрайства з використанням мобільних телефонів і відправкою платних SMS.У педагогів, батьків та учнів більш ніж достатньо приводів, щоб глибоко задуматися про безпеку використанняІнтернету. Тому 9 листопада 2012 на базі НМЦ для практичних психологів, соціальних педагогів ДНЗ та ЗНЗ було проведено тренінг «Безпека дитини у віртуальному світі», на якому розглянули небезпеки, які очікують дітей під час користування Інтернетом та іншими інформаційно-комунікативними технологіями,учасниці ознайомилися з правилами безпечного використання інформаційно-комунікативних технологій.
 
 
Словничок СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
Аватар, або аватарка, – це зображення, можна сказати, «обличчя користувача у віртуальному світі». Аватар розташовують поряд з ніком. Зображення на аватар користувач вибирає сам. За бажанням, можна виглядати інопланетянином, квіткою, зеленим бегемотом, який сміється. Аватари вибираються користувачами не лише за принципом «подобається – не подобається». Частіше вибирають аватарки, що відображають характер людини, його світогляд. Аватари можна міняти залежно від настрою, це не забороняється. Акаунт – обліковий запис, що містить інформацію, яку користувач повідомляє про себе певній комп'ютерній системі.
Анонімус – так називають більшість відвідувачів іміджбордів, які вільно висловлюють свої найсміливіші думки.
Бібліоблогосфера – сукупність бібліотечних блогів Мережі.
Блог – це веб-сайт, на якому регулярно з’являються нові повідомлення, що демонструються у зворотно-хронологічному порядку. Переважна більшість блогів (99 %) – це веб-сайти, у яких основна значуща частина – текст. Проте, блог може існувати у вигляді зображень, звуків або відео без жодного писаного слова. Блог може бути як приватний, так і відкритий для читання, крім того, читачі можуть коменсувати записи. Блогерський жанр розвивається у двох напрямах: щоденники і тематичні блоги. Блог – цінний інструмент для розміщення новин, формування спільнот, підтримки зворотного зв’язку з користувачами ресурсу.
Блогери – автори блогів. Блогосфера – сукупність всіх блогів Мережі. Веб 2.0 – зведена назва для сукупності нових технологій, методів та підходів до побудови інформаційних відносин в Інтернеті. Головне правило Веб 2.0 – мережа (web) використовується як платформа. Приклади: Вікіпедія – Вільна багатомовна енциклопедія, Google Earth – Google-карти, Flickr – для зберігання цифрових фото- та відеороликів, Blogger – для ведення блогів, Delicious – для зберігання та публікації закладок, YouTube – хостинг відеоматеріалів та ін. Веб-сервіс (англ. web service) – програмна система, що ідентифікується рядком URL, загальнодоступні інтерфейси якого визначені на мові НТML. Веб-серфінг – «подорож» Інтернетом. Веб-серфінгісти – особи, які здійснюють «подорож» Інтернетом.
Геймер – людина, що грає в комп’ютерні відеоігри. Гіпермедіа – термін, запропонований Тедом Нельсоном і використаний в його роботі «Complex information processing: а file structure for the complex, the changing and the indeterminate» (1965).
Гіпермедіа – це гіпертекст, складовими частинами якого є графіка, звук, відео, текст і посилання, використані для того, щоб створити основу нелінійного середовища інформації. Гіпермедіа співвідноситься з визначенням мультимедіа, що використовується для опису неінтерактивних послідовних даних. Всесвітня Павутина є класичним прикладом гіпермедіа, де інтерактивні одиниці співіснують з мультимедіа.
Гіпертекст (англ. Hypertext) – текст для перегляду на комп’ютері, що містить зв’язки з іншими документами («гіперзв’язки» чи «гіперпосилання»); читач має змогу перейти до пов’язаних документів безпосередньо з вихідного (первинного) тексту, активізувавши посилання.
Дезінформатор – особа, яка вводить інших в оману, поширюючи недостовірну інформацію; той, хто навмисно або випадково повідомляє спотворену або свідомо помилкову інформацію.
Живий Журнал (Livejournal.com) – один з наймасштабніших блог-сервісів. Електронна пошта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) – популярний сервіс в Інтернеті, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-відеофайли, архіви, програми).
Емограма – графічний символ, що використовується для вираження емоцій.
Емотикон – емоційна іконка або, як її часто називають у просторіччі – смайли, смайлики (від англ. smile – посмішка :)).
Іміджборд (англ. imageboard) – різновид веб-форуму з можливістю додавання до повідомлень графічних файлів. Інтернет-мем (англ. Internet meme) – назва явища спонтанного поширення якоїсь інформації чи фрази, часто безглуздої, що випадково набула популярності в інтернет-середовищі завдяки поширенню усіма можливими способами (електронною поштою, на форумах, у блогах тощо).
Інтернет-чат – віртуальний ресурс, у якому можна поспілкуватися з іншими користувачами в режимі реального часу. Кібер-хуліганство – (сyber-bullying) переслідування, залякування, дратування, що здійснюється з використанням інформаційних технологій.
Контент – (англ. сontent – вміст) будь-яке інформаційно значиме наповнення інформаційного ресурсу (наприклад, веб-сайту) – тексти, графіка, мультимедіа; вся інформація, яку користувач може завантажити на диск комп’ютера з дотриманням відповідних норм, як правило, лише для особистого користування.
Медіавірус (англ. media virus) – термін, запропонований американським фахівцем в галузі засобів масової інформації Дугласом Рашкофом для позначення медіаподій, що прямо чи опосередковано викликають зміни в житті суспільства.
Нетизянин, нетизяни (англ. netizen) – активний користувач Інтернету; громадянин Інтернету.
Нетикет (неологізм, що є злиттям слів «мережа» [англ. net] і «етикет») – правила поведінки, спілкування в Мережі, традиції і культура Інтернет-співтовариства, яких дотримується більшість. Це поняття з’явилося в середині 80-х років XX століття в ехоконференціях мережі FIDO. Деякі з правил мережевого етикету присутні в RFC 1855 (англійський варіант).
Нік (від англ. nick, nickname – прізвисько) – переважно вигадане ім’я, яким називає себе користувач Інтернету на різноманітних чатах, форумах, месенджерах тощо.
Он-лайн-щоденник – див.: блог.
Офтопік – повідомлення, що не відповідає темі поточного обговорення чи поштової розсилки. «Под катом» – блог-вислів, що означає перенесення продовження публікації на другу сторінку. Як правило, великі публікації в блозі ділять на дві частини – анотація і повний текст публікації.
Провайдер – (англ. provide – надавати) – компанія, що надає послуги доступу в Інтернет.
Програма-пейджер – програма миттєвого обміну повідомленнями (англ. іnstant messenger, IM). Програма для обміну повідомленнями в Інтернеті в реальному часі за допомогою служби миттєвих повідомлень (Instant Messaging Service, IMS). Завдяки програмі-пейджеру можуть передаватися текстові повідомлення, звукові сигнали, зображення, відео, а також здійснюватися такі дії, як спільне малювання або гра. Така програма може застосовуватися для організації відеоконференцій. Сайт – це сторінка в Інтернеті, що містить будь-яку інформацію.
Сервер (англ. server) 1 – програмне забезпечення, що приймає запити від комп’ютерів-користувачів. Сервер2 – комп’ютер (чи спеціальне комп’ютерне обладнання), призначене для виконання певних сервісних функцій.
Сленг – діалект, жаргон, набір фраз та висловів, що мають вузьке застосування та не є граматично правильними словами в мові.
Смайлик (від англ. smile – посмішка) – зображення, складене з розділових знаків, букв і цифр, що використовується для передачі емоцій користувача під час спілкування в Інтернеті.
Спам – небажані поштові повідомлення, зазвичай рекламного характеру, що надходять електронною поштою від невідомих людей або організацій, без згоди одержувача. Така кореспонденція неприємна тим, що займає оплачуваний час, місце в поштовій скринці і увагу користувача. Із-за спам-листів може приходити із запізненням актуальна кореспонденція, унаслідок чого розсилка спаму у ряді країн світу передбачає правову відповідальність. Характерними ознаками спаму є: наявність в темі листа спонукальних пропозицій («Прочитай це обов’язково!», «Відкрий мене!» і так далі), рекламних кліше («Унікальна пропозиція», «Кращий цього сезону», «Лише для Вас» і так далі), відсутність виразної інформації в графі «Ім’я відправника» («Я», «yjuhdfe», «менеджер» і так далі).
Тред (англ. thread – нитка) на форумах, в блогах, списках розсилки, конференціях – послідовність відповідей на повідомлення, тобто «гілка обговорення».
Тролінг (від англ. trolling) – розміщення в Інтернеті (на форумах, в групах новин Usenet, в вікі-проектах та ін.) провокаційних повідомлень з метою викликати конфлікти між учасниками, образи, війну правок, марнослів’я тощо. Тролінг є грубим порушенням мережевого етикету (нетикету). Особу, яка займається тролінгом, називають тролем.
Флейм – процес, що іноді виникає в Інтернеті, своєрідна «словесна війна».
Флуд – повідомлення у форумах і чатах, що займають великі об’єми і не несуть корисної інформації.
Френд-стрічка – сторінка, на якій відображаються всі повідомлення певного користувача Живого Журналу. Користувач може мати кілька френд-стрічок. Аналогічні френд-стрічки є в більшості соціальних мереж.
Хакер – особа, яка зламує інфо

Цитата 
тижня

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху  Нової української школи.



Сайти
дошкільних
 закладів міста

ДНЗ №1
ДНЗ №2
ДНЗ №5
ДНЗ №12
ДНЗ №20
ДНЗ №23
ДНЗ №50
ДНЗ№ 51
ДНЗ №52
ДНЗ №59
ДНЗ №60
ДНЗ №64
ДНЗ №68
ДНЗ №69
ДНЗ №83
ДНЗ №84
ДНЗ №87
ДНЗ №92
ДНЗ №123
ДНЗ №128
ДНЗ №140
ДНЗ №141
ДНЗ №143
ДНЗ №148


Сайти
загальноосвітніх
 закладів міста

Морський ліцей
Муніципальний колегіум
Економічний ліцей №1
Економічний ліцей №2
Миколаївська гімназія №2
Миколаївська гімназія №3
Миколаївська гімназія №4
Миколаївська гімназія №41
Перша українська гімназія
Класичний ліцей
Юридичний ліцей
Академія дитячої творчості
Миколаївська СШ №22
Миколаївська ЗОШ №1
Миколаївська ЗОШ №3
Миколаївська ЗОШ №4
Миколаївська ЗОШ №6
Миколаївська ЗОШ №7
Миколаївська ЗОШ №10
Миколаївська ЗОШ №11
Миколаївська ЗОШ №12
Миколаївська ЗОШ №14
Миколаївська ЗОШ №15
Миколаївська ЗОШ №16 
Миколаївська ЗОШ №17
Миколаївська ЗОШ №19
Миколаївська ЗОШ №20
Миколаївська ЗОШ №24
Миколаївська ЗОШ №25
Миколаївська ЗОШ №26
Миколаївська ЗОШ №27
Миколаївська ЗОШ №28
Миколаївська ЗОШ №29
Миколаївська ЗОШ №30
Миколаївська ЗОШ №31
Миколаївська ЗОШ №32
Миколаївська ЗОШ №33
Миколаївська ЗОШ №34
Миколаївська ЗОШ №35
Миколаївська ЗОШ №36
Миколаївська ЗОШ №37
Миколаївська ЗОШ №39
Миколаївська ЗОШ №40
Миколаївська ЗОШ №42
Миколаївська ЗОШ №43
Миколаївська ЗОШ №44
Миколаївська ЗОШ №45
Миколаївська ЗОШ №46
Миколаївська ЗОШ №47
Миколаївська ЗОШ №48
Миколаївська ЗОШ №49
Миколаївська ЗОШ №50
Миколаївська ЗОШ №51
Миколаївська ЗОШ №52
Миколаївська ЗОШ №53
Миколаївська ЗОШ №54
Миколаївська ЗОШ №56
Миколаївська ЗОШ №57
Миколаївська ЗОШ №59
Миколаївська ЗОШ №60
Миколаївська ЗОШ №61
Миколаївська ЗОШ №64
Миколаївська ЗОШ №65
СНВК
ММЗВШ

Сайти
позашкільних
 закладів міста

Палац творчості учнів
МСЮТ
БТДЮ Інгульського р-ну




 
Пошук


Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Корисні 
посилання


Офіційні сайти

 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Миколаївський  науково -методичний центр © 2018