Понеділок, 23.04.2018, 19:31
   Миколаївський науково-методичний центр 

Україна

Меню сайту
Сайти методистів
НМЦ
 

 Дошкільна освіта Миколаєва  Початкова освіти Миколаєва. Заочна школа для обдарованих дітей «НАДІЯ»  Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 Методичне об’єднання вчителів інформатики м. Миколаєва

Сайти, блоги



  Статистика

Онлайн всього: 18
Гостей: 18
Користувачів: 0
Форма входу

Код банера
МНМЦ
 

Якщо бажаєте розташувати

наш банер на своєму сайті,

 скопіюйте код


 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради

2017-2018 навчальний  рік

13 лютого 2018 р. на базі Миколаївської гімназії №41 було проведено Профнавігатор «Профільне навчання – важлива складова профорієнтаційної роботи». Методист НМЦ Ковальчук Н.М. в своєму виступі «Упровадження профільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі у світлі Конціепції нової української школи», зробивши акцент на здобутках і перспективах навчальних закладів міста, підкреслила, що профільне навчання є ключовим напрямом модернізації та удосконалення системи освіти, який передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня. Увагу слухачів зосереджено на умовах успішного запровадження змін.

Директор гімназії Масюта Л.Ю., агент змін, поділилася новаціями в роботі педагогічного колективу, які забезпечують новий рівень якості освітніх послуг, тісну співпрацю з батьками, громадськістю, міжнародними колегами, готовність до навчання впродовж життя.

Заступник директора гімназії Мельник В.І. презентував модель впровадження профільного навчання в закладі освіти, що визначає орієнтири в розвитку кожного гімназиста, починаючи з 5 класу, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного розвитку учнів.

За результатами ЗНО, Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, Ман учні гімназії посідають призові місця в рейтингу ЗНЗ міста. Навчальний заклад входить до ТОП-200 найкращих шкіл України.

Дякуємо адміністрації гімназії, педагогічному колективу за плідну, цілеспрямовану, наполегливу працю. Подальших Вам успіхів!

2015-2016 навчальний  рік 

22 березня 2016 року пройшов семінар-дослідження «Якість освіти і продуктивне навчання в профільній школі» на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11. Учасниками семінару були заступники директорів з навчально-виховної роботи, куратори профільного навчання. Модератор: Ковальчук Н.М.

   В програмі семінару: виступ директора науково-методичного центру Тарасової О.В. «Основи продуктивного навчання», доповідь методиста НМЦ Ковальчук Н.М. «Продуктивне навчання – освітня технологія пізнавальної діяльності учнів», виступ заступника директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 11 Ордан Т.М. «Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання».

     З привітальним словом до гостей семінару звернувся директор  ЗОШ № 11 Горобець О.В., який наголосив на особливостях  роботи закладу        в профільних класах (природничо-математичний профіль, фізико-математичний напрям), багаторічну співпрацю з Харківським  національним аерокосмічним університетом імені  М.Є.Жуковського,  Харківським авіаційним інститутом.

         На семінарі висвітлено й розкрито основні поняття «продуктивного навчання»  як процесу створення учнем і вчителем певного продукту; визначено риси продуктивного навчання, такі як: створення особистісної освітньої продукції, динаміка розвитку особистості, орієнтація на самоствердження,  самовизначення, самоактуалізацію кожного учня.

         Під час практичного блоку куратори профільного навчання відвідали відкриті уроки в профільних класах: урок фізики  на тему: «Будова і властивості рідини та  поверхнево-активні речовини»,  (учитель Рижик Т.Л. -10-А клас); урок математики на тему: «Методи розв’язування нерівностей із однією змінною (метод інтервалів)»,  (учитель Бойчук В.П. – 11-А клас); урок історії України на тему: «Голодомор 1932-1933 р.р. – геноцид українського народу», (учитель Голенко Н.П. – 10-Б клас).

         Завершився семінар роботою в групах, що передбачала обговорення й аналіз відвіданих уроків: відповідність структурі продуктивного уроку,  використання на уроках актуальних технологій, креативних методів  продуктивного навчання.

Бажаємо працездатному, творчому колективу ЗОШ №11 постійного пошуку, вдосконалення духовного світу. Даруйте частинку його своїм вихованцям!

 

У грудні 2015 року на базі Миколаївського муніципального колегіуму ім. В.Д.Чайки для кураторів профільного навчання проведено семінар – практикум «Створення розвивального середовища для математично та природничо обдарованих учнів», мета якого - висвітлення й поширення педагогічного досвіду з даної проблеми та підвищення педагогічної, управлінської  майстерності кожного заступника директора.

З вітальним словом виступив директор колегіуму Січко С.М., «Народний вчитель України», «Заслужений працівник народної освіти України», «Відмінник освіти України», лауреат обласної премії ім. М. Аркаса, кандидат історичних наук, доцент, переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України», «Освітянин року 2007». Він відзначив, що новий Державний стандарт базової і повної загальної освіти впевненою крокує в освітній галузі. Педагогічні інновації – це результат творчого пошуку оригінальних рішень для розв’язання різноманітних педагогічних проблем. Безпосереднім продуктом творчого пошуку є експериментальна діяльність навчального закладу, а саме – Всеукраїнський експеримент із зазначеної теми, який впроваджується з початкової школи. Саме вона є провідним інститутом гендерної соціалізації школярів, це період остаточного «цементування» підвалин психічної діяльності людини, від якості яких залежить подальша доля її самореалізації в майбутньому. Сергій Михайлович презентував освітнє середовище початкової школи та запросив заступників директорів на відкриті уроки математики в 1-4 класах. Присутні були вражені логічним мисленням школярів, знаннями тем, високим темпом включення їх до роботи, наявністю зворотного зв’язку з учнями.  На всіх уроках були використані різноманітні прийоми активізації пізнавальної діяльності школярів, методи диференційованої роботи. Стимулювання навчальної діяльності відбувалося за рахунок створення позитивних емоцій, ситуацій успіху. Сформовані мовлення, письмові, графічні навички, навички роботи з інтерактивними дошками. Вчителі, майстри педагогічної діяльності, показали зацікавленість математикою своїх маленьких вихованців.

Глибоко розкрила тему «Освітнє середовище як фактор самореалізації обдарованої особистості» директор науково-методичного центру Тарасова О.В., підкресливши, що важливим завданням сучасної школи є створення сприятливого освітнього творчо-розвивального середовища на засадах особистісно-орієнтованого підходу та дитиноцентризму, де кожна дитина відчуватиме позитивний, оптимістичний стиль шкільного життя, його привабливість, динамічність, та окреслила завдання та принципи розвивального середовища.

Ковальчук Н.М., методист науково-методичного центру, наголосила, що ММК – один із провідних багатопрофільних навчальних закладів міста, України, який пишається 15 переможцями Міжнародних конкурсів, турнірів, безліччю призерами Всеукраїнських предметних олімпіад, МАН.

Заступник директора Черновалова Н.Л. ознайомила присутніх з результатами по створенню розвивального середовища для математично обдарованих учнів.

Пізнавальними, яскравими були освітянські арабески:

презентація віртуальної біологічної лабораторії Х-LAВ ММК; висвітлення системи роботи щодо підготовки учнів до математичних турнірів; виступ екологічної агітбригади як результат проектної діяльності.

Заступники директорів навчальних закладів міста переконалися, що покликання педагогічного колективу Муніципального колегіуму – запалювати зірки.

Складаємо велику подяку адміністрації ММК: Січку С.М., Денисенко О.М., Черноваловій Н.Л., Борисенко І.А., Арзумановій І.Ю., педагогічному колективу за мобільність, акмеологічний підхід, інтелект та дослідницький потенціал, за створення сучасного освітньо розвивального середовища в навчальному закладі.

Ковальчк Н.М., методист  НМЦ

 

 

17 листопада на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №50  ім. Г.Дівіної відбулося заняття Школи науково-методичного супроводу профільного навчання «Акмеологічні підходи до створення освітнього простору профільної школи», мета якого – вдосконалення управлінської компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи з питання забезпечення науково-методичного супроводу профільної школи, створення освітнього простору на основі акмеологічного підходу.

Заняття було проведено у формі брейнстормінгу. Екперт –модератор Ковальчук Н.М., методист НМЦ, підкреслила, що школа  майбутнього — це школа, що розвиває життєві компетентності вихованців. Місію нової школи реалізують кращі інноваційні заклади, зокрема й ЗНЗ №50 ім. Г.Л.Дівіної. Тут визначено стратегічні концептуальні пріоритети, вироблено оптимальну модель перспективного розвитку на засадах нової філософсько-психолого-педагогічної галузі наукових знань — акмеологїї освіти.

Директор навчального закладу Дячук В.І. презентувала проект акмеологічного освітнього простору школи, де кожна дитина вірить у себе, свої можливості, розвиває здібності й задовольняє особисті інтереси, де педагог і учні є партнерами, де панує культ знань, дух патріотизму й моральності, бажання наполегливо працювати над собою.

Модератор брейнстормінгу Рябчикова Н.І., заступник директора з НВР, окреслила проблеми, які виникають під час впровадження акмеологічного підходу  в реалізації профільного навчання та розкрила питання партнерства школи з ВНЗ як шляху щодо забезпечення індивідуалізації учнів профільної школи.

Вчителі ЗОШ №50 – реалісти - ознайомили учасників заходу з профорієнтаційною діяльністю вчителя - предметника та класного керівника,  з методами та прийомами розширення освітнього простору учнів засобами позакласної  та гурткової роботи.

Підсумком роботи в групах заступників директорів стала розробка «крил» акмеологічної моделі освітнього середовища, студентами було  створено портрет вчителя-акмеолога, учнями - модель «Моє освітнє середовище».

2014-2015 навчальний  рік 

28 квітня проведено семінар-презентацію «Інституційні моделі організації профільного навчання  в загальноосвітньому навчальному закладі» з проблеми «Упровадження інноваційних форм організації навчально-виховної роботи в систему профільного освітнього простору старшокласників» з метою підвищення ефективності профільного навчання в навчальних закладах міста, області шляхом вивчення кращого досвіду щодо вибору, впровадження та реалізації інноваційних моделей організації профільного навчання  та допрофільної підготовки учнів на базі ЗНЗ №20

Організатори семінару - Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради,  Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Миколаївської міської ради Миколаївської області.

Учасникам семінару презентовано інноваційні моделі організації профільного навчання, що успішно впроваджуються у загальноосвітніх навчальних закладів м. Миколаєва, досвід роботи навчальних закладів міста по Міжнародному соціальному партнерству та досвід роботи педагогічних працівників ЗОШ №20 щодо реалізації Концепції профільного навчання в старшій школі.

Присутні відвідали  промо-акцію спортивно-оздоровчого центру, місто Майстрів (єдиний в ЗНЗ Миколаєва суднобудівний завод), здійснили Експрес-візит до студії «AND production» та ознайомилися з проектом медіахолдингу «Двадцятка».

Відбулося обговорення дієвості системи роботи школи щодо реалізації державних планів і завдань у контексті профілізації навчання.

З метою поглиблення знань заступників директорів з навчально-виховної роботи  щодо ефективних факторів забезпечення якісного профільного навчання, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу навчального закладу з теми «Впровадження сучасних педагогічних технологій в навчально-виховний процес у допрофільних і профільних класах», 24.02.2015 на базі Миколаївського економічного ліцею №1 пройшов семінар «Сучасні педагогічні технології в профільній школі». 

Відкрила семінар Удовиченко О.О., директор науково-методичного центру, виступом «Сьогодення профільної школи». Директор ліцею Шалар Л.В. зупинилася на створенні умов для забезпечення профільного навчання ліцеїстів. Методист НМЦ Ковальчук запропонувала кураторам профільного навчання визначити ефективні педагогічні технології, які в контексті компетентнісного підходу є інструментом управління якістю освіти старшокласників. Распітіна З.Д., заступник директора, у своєму виступі акцент зробила на творчому зростанні педагогів та творчому розвитку учнів.

Заступники директорів поповнили знання щодо сутності педагогічних технологій у профільній школі, а, відвідавши відкриті уроки, відчули роль сучасних педагогічних технологій у формуванні професійних компетентностей ліцеїстів.

Творчому колективу економічного ліцею №1 бажаємо творчого зростання та вдячних учнів і батьків.

28 жовтня 2014 року відбувся міський семінар «Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності в умовах освітніх змін» для заступників директорів з навчально-виховної роботи, кураторів профільного навчання, на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. Олега Ольжича. Присутні поглибили знання щодо новітніх форм і методів управлінської діяльності, ознайомилися з можливостями практичної реалізації міжнародного партнерства як важливої складової у формуванні ключових компетентностей старшокласників, розвитку їхніх інтелектуальних, творчих якостей, соціалізації й мобільності усіх учасників навчально-виховного процесу.

«Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені О. Ольжича №1 – це вражаючий навчальний заклад, справжня родина, де піклуються про учня, де піклуються про вчителя. У найкращих Європейських традиціях впроваджені  обов’язкове стажування вчителів в країні, мова якої вивчається, та «вільна вчительська зона», де створені всі умови як для відпочинку, так і для ефективної  роботи вчителя з Інтернет ресурсами, фаховими журналами та різноманітною оргтехнікою, необхідною для самостійного друку методичних розробок. Вражає потужна, натхненна, творча праця людей , які віддані своїй справі. Як результат – високий академічний рівень учнів (5те місце за підсумками ЗНО в Миколаєві, десятки учнів, які здали німецький тест DSD рівня С1, (а це вільне володіння мовою) і численні міжнародні проекти співпраці з Німеччиною, Туреччиною, Румунією, Польщею з взаємовідвідуванням, тренінгами, воркшопами, які стовідсотково  розвивають учнів і забезпечують їх успішну соціальну інтеграцію. А від рівня роботи гуртків «Ольжичеві таврійці» та «Модель ООН» затамовує подих. Кредо директора Миколи Георгієвича Матіюка «Ми навчаємо жити» системно втілюється в життя».

                                           Павліченко А.В., ЗДНВР Миколаївської гімназії №2

«Висловлюємо подяку  Ковальчук Н.М., методисту НМЦ, адміністрації Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Олега Ольжича за проведення семінару-практикуму «Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності в умовах освітніх змін».

Цікавими і корисними були такі педагогічні «Знахідки»: DSD-іспит (фрагмент), воркшоп акторської майстерності, відео звернення гуртківця (фрагмент), діяльність гуртка «Модель ООН», виступ театрального колективу «Ольжичеві таврійці».

Вся діяльність педагогічного колективу дійсно відповідає шкільному гаслу: «Не для школи, а для життя вчимося і вчимо!»

Бажаємо педагогічному колективу нових звернень, процвітання «рідній школі».

Ковальчук Наталії Михайлівні бажаємо і надалі професійного натхнення у презентації передового педагогічного досвіду».

Мартиченко Т.М, заступник директора з НВР

Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №60

2013-2014 навчальний  рік

29 квітня 2014 року на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 відбувся семінар-практикум «Створення цілісного профільного простору – вагома складова реалізації концепції розвитку школи». В роботі семінару взяли участь куратори профільного навчання Першої української гімназії ім. М.Аркаса, ЗОШ №24, 52, 25, 43, 56, 30, 54, 39, 37, 44, 17, 4, МГ №4, 2, ЗОШ №35, 19, СЗОШ №22, ЗОШ №29, 40, юридичного ліцею, ЗОШ №15, 26, 33, 34, 61. 
Директор НМЦ Удовиченко О.О., яка відкрила семінар, зупинилась на системі створення динамічного профільного середовища в навчальному закладі. Присутні збагатилися досвідом роботи педагогічного колективу однодумців, який висвітлили директор школи Бакаляр О.В., заступник директора Ремешевська І.Є. 
В сучасному інноваційному навчальному закладі внаслідок модернізації системи управління, навчально-виховної, виховної, роботи з батьками, громадськими організаціями, ВНЗ створено Медіа Холдинг «Двадцятка». До складу медійної компанії входять «Студія правових знань», канал ТV «Спорт і здоров’я», студія «АND production», медіа проект «Двадцятка». 
Система гуманно-особистісного підходу надихає учасників навчально-виховного процесу Школи життєтворчості на створення цілісного динамічного профільного середовища, в якому панують атмосфера творчості, співпраці, розвитку, радості. Взявши участь у реаліті-шоу «Студія правових знань», куратори профільного навчання були співучасниками розв’язання хвилюючого питання «Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування», ведуча вчитель-методист Порожня Л.М. Учні 11 класу глибоко і всебічно володіють правовими знаннями, вільно користується засобами мови. Канал ТV «Спорт і здоров’я» запросив гостей на Промоакцію спортивно-оздоровчого центру.
Хвилюючим та видовищним був екскурс-тур у місто Майстрів, в якому заступники побачили шикарні моделі кораблів - продукт широкомасштабної проектної діяльності учнів 8 класів під керівництвом вчителя-професіонала, вчителя фаната своєї справи Пейчева Д.В. Можливо, ці учні в майбутньому будуть найкращими спеціалістами корабельної справи завдяки своєму вчителю технічної праці, який прищеплює їм любов до краси морських вітрил.
Ім’я педагога – організатора Кучеренко О.М. відоме в місті. Під її керівництвом в навчальному закладі створюються захоплюючі колективні творчі справи, проекти. Учні щорічно посідають призові місця в конкурсі «Ерудити професій». Олена Миколаївна презентувала медіа проект «Двадцятка». У кафе «Корисне харчування» гостинно запросили майстер-шеф Львовська Н.М. та Гузєєва І.В., вчителі обслуговуючої праці. Вони поділилися рецептами неперевершених страв. Куратори профільного навчання побачили дієві заходи, спрямовані на створення інтерактивного медіа середовища щодо формування життєвих компетенцій учнів, їхнього професійного самовизначення, соціальної активності.
Тож побажаємо педагогічному колективу навчального закладу творчого натхнення на здійснення інноваційних проектів

.

9 квітня 2014 року на базі Миколаївського юридичного ліцею та Державного коледжу економіки і харчових технологій відбувся бенчмаркінг-тур «Регіональні та інституційні моделі організації профільного навчання та допрофільної підготовки учнів» із проблеми «Освітній округ – перспективна модель організації профільного навчання та професійної підготовки учнів».

Організаторами цього заходу були Миколаївський обласний  інститут післядипломної педагогічної освіти,  Науково-методичний центр Миколаївської міської ради Миколаївської області, Миколаївський юридичний ліцей Миколаївської міської ради, Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Миколаївської міської ради, Миколаївський державний коледж економіки та харчових технологій.

Учасники бенчмаркінг-туру – це науково-педагогічні та педагогічні працівники Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; представники управлінь/відділів освіти, міських/районних методичних кабінетів/центрів; директори, заступники директорів з навчально-виховної роботи та педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів; викладачі вищих навчальних закладів; педагогічні працівники закладів позашкільної освіти; представники громадських організацій; випускники юридичного ліцею – перш за все, ділилися власним досвідом щодо діяльності освітніх округів.

Дружня зустріч розпочалася виступом завідувача лабораторії профільного навчання Миколаївського  обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Стойкової В.В. Директор науково-методичного центру  м. Миколаєва Удовиченко  О.О. розповіла про один із на напрямів модернізації сучасної освіти – безперервність профільного навчання. Методист науково-методичного центру м. Миколаєва Ковальчук  Н.М. проаналізувала освітню систему роботи по організації освітніх округів в контексті Концепції профільного навчання в старшій школі. Директор Миколаївського юридичного ліцею Парамонова Т.В. наголосила на тому, що створення освітнього округу – це ефективний засіб    розвитку профільного навчання. А заступник директора Миколаївського юридичного ліцею Борисовець О.В. поділилася досвідом щодо взаємодії учасників освітнього округу в процесі апробації моделі «Соціально-педагогічний комплекс». Заступник директора Департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації Литвин С.М. наголосила на тому, що взаємодія  учасників освітнього округу  в процесі апробації моделі «Соціально-педагогічний комплекс» є ефективною формою реалізації Концепції профільного навчання, популяризації самого профілю та залучення не тільки громадських організацій, але й інших навчальних закладів до дружньої співпраці. Заступники директора з НВР ЗОШ №20,46, Гімназії №4  поділилися досвідом упровадження  профільного навчання в їхніх закладах. Луцик Н.В., заступник директора ЗОШ №28, зазначила, що профільна    освіта    є   передумовою   життєвого   та    професійного самовизначення особистості.

У ході виступів учні Миколаївського юридичного ліцею представили команду «Ерудити професій», візитку закладу, презентували ліцейський агітклуб «Правовик».

Робота бенчмаркінг-туру закінчилася на базі  Державного коледжу економіки і харчових технологій, де учасники бенчмаркінг-туру мали змогу відвідати уроки учнів ЗОШ №28 на базі цього закладу. По закінченню цієї зустрічі-подорожі учасники «побували» на островах емоцій, більшість яких залишились на островах радості, насолоди, пізнання.

 

До уваги кураторів профільного навчання!

Запрошуємо Вас узяти участь у бенчмаркінг-турі «Регіональні та інституційні моделі організації профільного навчання та допрофільної підготовки учнів» із проблеми «Освітній округ – дієва модель організації профільного навчання та професійної підготовки учнів», який відбудеться

09.04.2014 на базі навчальних закладів Миколаївських освітніх округів «Правова освіта регіону», «Перспектива» Миколаївської міської ради, Миколаївського державного коледжу економіки та харчових технологій.

В роботі методичного заходу візьмуть участь

− науково-педагогічні та педагогічні працівники Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
− представники управлінь/відділів освіти, міських/районних методичних кабінетів/центрів;
− директори, заступники директорів з навчально-виховної роботи та педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів;
− викладачі навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації;
− педагогічні працівники закладів позашкільної освіти;
− представники громадських організацій;
− випускники навчальних закладів.

Запрошуємо до співпраці!

22 жовтня 2013 на базі Миколаївської гімназії №2 пройшов семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Профільне навчання – крок до якісної освіти та успішної підготовки до здачі ЗНО», мета якого - ознайомити кураторів профільного навчання міста з підсумками ЗНО 2013 р.; рекомендаціями щодо здачі ЗНО у 2014 році; ефективними засобами забезпечення якісного навчання та підготовки до здачі ЗНО.

В роботі семінару взяли участь директор Одеського регіонального центру оцінювання якості освіти Анісімов А.Ю., заступник директора МОІППО Завірюха Л.В., директор науково-методичного центру Удовиченко О.О., методист НМЦ Ковальчук Н.М., адміністрація, члени педагогічного колективу Миколаївської гімназії №2.

Анатолій Юрійович Анісімов познайомив присутніх з перспективами проведення ЗНО-2014.

Складовими факторів, які забезпечують якість профільного навчання, на думку заступника директора гімназії Павліченко А.В., є, перш за все, реалізація Концепції профільного навчання гімназії, кадрова політика, підвищення професійної майстерності вчителів, забезпечення системного і прозорого контролю викладання навчальних дисциплін та забезпечення внутрішньої і зовнішньої мотивації навчання.

Цікавими, змістовними, корисно насиченими були майстер-класи «Генералізація знань як запорука успішного складання ЗНО», «Використання правил мнемоніки під час підготовки старшокласників до здачі ЗНО», «Розвиток критичного мислення учнів як необхідна умова успішного складання ЗНО», які провели заслужений вчитель України, вчитель української мови і літератури Купцова В.В.; учитель-методист, вчитель історії Відайко Г.В., завідувач кафедри іноземни


Цитата 
тижня

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху  Нової української школи.



Сайти
дошкільних
 закладів міста

ДНЗ №1
ДНЗ №2
ДНЗ №5
ДНЗ №12
ДНЗ №20
ДНЗ №23
ДНЗ №50
ДНЗ№ 51
ДНЗ №52
ДНЗ №59
ДНЗ №60
ДНЗ №64
ДНЗ №68
ДНЗ №69
ДНЗ №83
ДНЗ №84
ДНЗ №87
ДНЗ №92
ДНЗ №123
ДНЗ №128
ДНЗ №140
ДНЗ №141
ДНЗ №143
ДНЗ №148


Сайти
загальноосвітніх
 закладів міста

Морський ліцей
Муніципальний колегіум
Економічний ліцей №1
Економічний ліцей №2
Миколаївська гімназія №2
Миколаївська гімназія №3
Миколаївська гімназія №4
Миколаївська гімназія №41
Перша українська гімназія
Класичний ліцей
Юридичний ліцей
Академія дитячої творчості
Миколаївська СШ №22
Миколаївська ЗОШ №1
Миколаївська ЗОШ №3
Миколаївська ЗОШ №4
Миколаївська ЗОШ №6
Миколаївська ЗОШ №7
Миколаївська ЗОШ №10
Миколаївська ЗОШ №11
Миколаївська ЗОШ №12
Миколаївська ЗОШ №14
Миколаївська ЗОШ №15
Миколаївська ЗОШ №16 
Миколаївська ЗОШ №17
Миколаївська ЗОШ №19
Миколаївська ЗОШ №20
Миколаївська ЗОШ №24
Миколаївська ЗОШ №25
Миколаївська ЗОШ №26
Миколаївська ЗОШ №27
Миколаївська ЗОШ №28
Миколаївська ЗОШ №29
Миколаївська ЗОШ №30
Миколаївська ЗОШ №31
Миколаївська ЗОШ №32
Миколаївська ЗОШ №33
Миколаївська ЗОШ №34
Миколаївська ЗОШ №35
Миколаївська ЗОШ №36
Миколаївська ЗОШ №37
Миколаївська ЗОШ №39
Миколаївська ЗОШ №40
Миколаївська ЗОШ №42
Миколаївська ЗОШ №43
Миколаївська ЗОШ №44
Миколаївська ЗОШ №45
Миколаївська ЗОШ №46
Миколаївська ЗОШ №47
Миколаївська ЗОШ №48
Миколаївська ЗОШ №49
Миколаївська ЗОШ №50
Миколаївська ЗОШ №51
Миколаївська ЗОШ №52
Миколаївська ЗОШ №53
Миколаївська ЗОШ №54
Миколаївська ЗОШ №56
Миколаївська ЗОШ №57
Миколаївська ЗОШ №59
Миколаївська ЗОШ №60
Миколаївська ЗОШ №61
Миколаївська ЗОШ №64
Миколаївська ЗОШ №65
СНВК
ММЗВШ

Сайти
позашкільних
 закладів міста

Палац творчості учнів
МСЮТ
БТДЮ Інгульського р-ну




 
Пошук


Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Корисні 
посилання


Офіційні сайти

 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Миколаївський  науково -методичний центр © 2018