Четвер, 16.08.2018, 13:40
   Миколаївський науково-методичний центр 

Україна

Меню сайту
Сайти методистів
НМЦ
 

 Дошкільна освіта Миколаєва  Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 Методичне об’єднання вчителів інформатики м. Миколаєва

Сайти, блоги



  Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

Код банера
МНМЦ
 

Якщо бажаєте розташувати

наш банер на своєму сайті,

 скопіюйте код


 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради

І знову про Нову українську школу…

Талановиті фахівці, які говорять про важливі речі простими словами, завжди окрилюють новими ідеями, формують критичне мислення, спонукають до руйнування шаблонів.

10 квітня заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти Миколаєва зустрілися з доцентом, кандидатом педагогічних наук, завідувачем кафедри теорії і методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО Гич Галиною Миколаївною, яка запропонувала до уваги власний погляд на НУШ з теми «Через терни – до зірок, або учні нової грамотності у Новій українській школі».

Присутні замислилися над сутністю інноваційно-реформаційних процесів сучасної школи через розуміння освітніх трендів ХХІ століття, особливостей покоління Z i Альфа, понять «цифрові імігранти» і «цифрові аборигени», підходів до навчання дітей тощо.

Якщо і ви думаєте над цим, знайдіть правильний варіант постановки коми у фразі: ЗМІНЮВАТИ НЕ МОЖНА ПРАЦЮВАТИ ПО-СТАРОМУ.

Науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради дякує за співпрацю Миколаївському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти в особі директора Шуляра В. І. і завідувача кафедри теорії і методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Гич Г. М.

 

 

Науково-методичний центр ініціював новий проект «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» для заступників директорів з навчально-виховної роботи навчальних закладів міста. Впродовж 3х років у складі структурних підрозділів проекту працюватимуть шість тематичних шкіл, слухачі яких вирішуватимуть актуальні проблеми розбудови Нової української школи.

3 жовтня на базі ЗОШ №20 почала роботу Школа «Інноваційні форми методичної роботи – засіб удосконалення управлінської компетентності сучасного керівника» (керівники Ковальчук Н. М., методист НМЦ, Ремешевська І. Є., заступник директора З НВР ЗОШ №20).

Адміністрація закладу – команда професіоналів, яка прогнозує творчий розвиток педагогів і учнів, має багато корисних порад щодо організації ефективної методичної роботи з колективом, що в свою чергу позитивно впливає на якість навчально-виховного процесу.

Слухачі Школи ознайомилися з системою методичної роботи закладу, отримали cлушні поради щодо застосування інноваційних форм взаємодії з педагогами.

Змістовним та корисним у роботі заступників директора з НВР було заняття Школи «Інноваційні форми методичної роботи-засіб удосконалення управлінської компетентності сучасного керівника» «Удосконалення професійної майстерності педагогів у період реформування системи методичної роботи» (продуктивний практикум).

Заступник директора НМЦ Філіна Т.В. презентувала проект «Управлінський університет менеджерів методичної роботи», метою якого є  створення умов для безперервної освіти й самоосвіти заступників директорів з НВР, підвищення рівня готовності до впровадження педагогічних інновацій. Методист НМЦ, куратор зазначеної Школи Ковальчук Н.М. ознайомила присутніх з інноваційними змінами, які відбуваються сьогодні в системі освіти у зв’язку з реформуванням, зокрема з  трансформацією ролі вчителя та керівника навчального закладу. Досвідчений заступник директора ЗОШ №20 Ремешевська І. Є. презентувала інноваційні форми в системі методичної роботи, яку було сформовано колективом педагогів-однодумців і яка дає високі результати.

Захід відбувся в творчій атмосфері, супроводжувався жвавим обговоренням та обміном досвідом.

Дякуємо за організацію продуктивної роботи.

                                        Нога Т.О.,заступник директора ЗОШ №25

 

07.11.2017 р. у рамках нового проекту науково-методичного центру «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» заступники директорів з організації освітньої роботи розв’язували актуальні питання інтеграції медіаосвіти в освітній процес.

Слухачів Школи «Від медіаграмотності до медіакультури» запросили у гості педагоги закладу загальної середньої освіти №51, які вже мають певний досвід щодо удосконалення медіакомпетентності всіх учасників освітнього процесу.

Філіною Т. В., заступником директора науково-методичного центру,  було окреслено мету і завдання роботи Школи впродовж 2017-2018 н.р.

Іванова В. Ю., заступник директора з організації освітньої роботи ЗЗСО №51, спільно з вчителями закладу розглянула тему «Медіакомпетентності вчителя початкової освіти. Дієві шляхи вирішення проблеми інтеграції медіаосвіти в практику початкової освіти». Гостям було запропоновано до перегляду і обговорення бінарний урок в 4 класі («Я у світі» + англійська мова) з теми «Бюджет сім’ї. Мої обов’язки».

Керівник Школи Нікуліна Т. І., заступник директора гімназії №2, проаналізувала урок з точки зору доцільності інтеграції медіаосвіти в освітній процес молодших здобувачів освіти.

За підсумками роботи учасниками заходу зроблено висновок, що досвід, накопичений педагогами закладу ЗЗСО №51, корисний для упровадження, а творчий підхід до реалізації нових державних стандартів сприяє формуванню компетентної особистості учня і педагога.

Науково-методичний центр дякує адміністрації ЗЗСО №51 в особі директора Масюти Є. І., заступника з організації освітнього процесу Іванової В. Ю., педагогам закладу за створення умов для роботи Школи «Від медіаграмотності до медіакультури».

Міський проект науково-методичного центру «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» для заступників директорів з організації освітнього процесу освітніх закладів м. Миколаєва в дії.

5 грудня 2017 року слухачі Школи «Реалізація нових державних стандартів, завдань Концепції Нової української школи» за участі Хортів Ганни Валеріївни, старшого викладача лабораторії медіаосвіти, медіадидактики та освітнього дизайну МОІППО, під час тренінгу розглянули сучасні підходи до організації навчання молодших школярів в умовах упровадження ідей Концепції Нової української школи.

Активні форми роботи, співпраця у колі однодумців, змістовне спілкування сприяли усвідомленню причетності до інноваційних процесів створення нового освітнього середовища Нової української школи і відповідальності за підготовку вчителів майбутніх першокласників.

Науково-методичний центр дякує Миколаївському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти в особі директора В. І. Шуляра і старшого викладача Г. В. Хортів за співпрацю.

Методичний проект науково-методичного центру «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» для заступників директорів з НВР міста Миколаєва в дії.

Слухачів Школи «Від медіаграмотності до медіакультури» гостинно запросив у гості колектив ПУГ імені М. Аркаса.

Славетний творчими здобутками, педагогічними досягненнями, інноваційною діяльністю заклад з 2017 року є учасником Всеукраїнського експерименту «Стандартизація моделі масового впровадження наскрізної медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» і вже має певний досвід з означеної теми.

Заступники директорів освітніх закладів міста ознайомилися з моделлю медіаосвіти гімназії, дізналися про роль сучасної бібліотеки закладу у формуванні медіаграмотності усіх учасників освітнього процесу, обговорили проблему кібертерору і способи захисту школярів.

Цікавим є досвід педагогів гімназії щодо формування медіакомпетентності учнів шляхом інтеграції предметів.

Слушні поради слухачам Школи було надано службою протидії кіберзлочинам в Миколаївській області Причорноморського управління кіберполіції.

Таким чином за сприяння НМЦ через практичну взаємодію заступники директорів освітніх закладів набувають медіадосвід.

Науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради дякує адміністрації і педагогічному колективу ПУГ імені М. Аркаса в особі директора С. В. Бережного і заступника директора з навчально-виховної роботи О. В. Чернявської за створення комфортних умов для роботи Школи«Від медіаграмотності до медіакультури».

 

Методичний проект НМЦ «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» в дії.

23.01.2018 р. слухачі Школи «Формування управлінської компетентності заступника директора з НВР» обговорили актуальне питання управлінської компетентності щодо здійснення особистісно орієнтованого і компетентнісно-діяльнісного підходів до підготовки педагога Нової української школи-агента змін засобами методичної роботи. Прогнозуючи управлінські дії, створили ментальні карти. З зазначеного питання познайомилися з досвідом Мойсеєнко І.В., заступника директора з НВР загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №40.

 

06.02.2018 р. науково-методичний центр запросив заступників директорів з навчально-виховної роботи навчальних закладів міста на психологічний тренінг «Стратегія управління конфліктами».

Компетентна допомога фахівців центру у відпрацюванні ключових дій керівників щодо налагодження порозуміння між учасниками освітнього процесу кожному стала у нагоді.

13.02.2018 р. науково-методичний центр спільно адміністрацією Миколаївської гімназії №41 на базі закладу для заступників директорів з навчально-виховної роботи навчальних закладів міста провів круглий стіл з питання «Профільне навчання – важлива складова профорієнтаційної роботи».

13 лютого 2018 р. на базі Миколаївської гімназії №41 було проведено Профнавігатор «Профільне навчання – важлива складова профорієнтаційної роботи». Методист НМЦ Ковальчук Н.М. в своєму виступі «Упровадження профільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі у світлі Конціепції нової української школи», зробивши акцент на здобутках і перспективах навчальних закладів міста, підкреслила, що профільне навчання є ключовим напрямом модернізації та удосконалення системи освіти, який передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня. Увагу слухачів зосереджено на умовах успішного запровадження змін.

Директор гімназії Масюта Л.Ю., агент змін, поділилася новаціями в роботі педагогічного колективу, які забезпечують новий рівень якості освітніх послуг, тісну співпрацю з батьками, громадськістю, міжнародними колегами, готовність до навчання впродовж життя.

Заступник директора гімназії Мельник В.І. презентував модель впровадження профільного навчання в закладі освіти, що визначає орієнтири в розвитку кожного гімназиста, починаючи з 5 класу, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного розвитку учнів.

За результатами ЗНО, Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, Ман учні гімназії посідають призові місця в рейтингу ЗНЗ міста. Навчальний заклад входить до ТОП-200 найкращих шкіл України.

Дякуємо адміністрації гімназії, педагогічному колективу за плідну, цілеспрямовану, наполегливу працю. Подальших Вам успіхів!

Проект науково-методичного центру управління освіти Миколаївської міської ради «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» для заступників директорів з навчально-вихoвної роботи в дії.

20 лютого 2018 року на базі Миколаївського юридичного ліцею пройшло заняття Школи «Від медіаграмотності до медіакультури» за темою: «Інтернет і діти: переваги та небезпеки. Кібербулінг та дорослий контент: як вберегти дитину?».

Метою цього заходу було познайомити слухачів Школи з досвідом роботи ліцею щодо впровадження медіаосвіти у НВП; презентувати форми роботи з учнями 8-9 класів щодо безпечного використання Інтернету під час навчально-виховного процесу; визначити шляхи подолання Інтернет-залежності учнів та їх «повернення» у реальний світ. Підвищити медіакомпетентність заступників директорів з навчально-виховної роботи.

Директор ліцею Парамонова Т. В. розповіла про завдання адміністрації в управлінні інноваційними процесами під час освітніх змін. Заступник директора з навчально-виховної роботи Борисовець О.В. зазначила, що в ліцеї створюються умови для набуття учнями необхідних навичок умілого та безпечного споживання інформаційних продуктів; робота вчителів спрямована на формування розуміння ліцеїстами поняття «медіапростір» та позиціонування себе як користувача та створювача медіапродукції.

Педагоги ліцею поділилися власним досвідом роботи з вихованцями щодо формування в них медіаграмотності та розвитку медіакомпетентностей під час навчально-виховного процесу, розповіли, як за допомогою медіаосвіти формують позитивне інформаційне середовище. Дубінкіна Н.М., учитель математики вищої категорії, «старший учитель» презентувала досвід щодо використання формуючого оцінювання за допомогою веб-сервісів; Гращенкова І.О., учитель правознавства вищої категорії, «методист», заслужений учитель України, провела заняття курсу за вибором «Кроки до порозуміння» в 9 класі за темою: «Переваги та небезпеки Інтернет-спілкування»; Кутир Г.С., учитель української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії, познайомила учасників заходу із технологією веб-квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів в інформаційному просторі; Каплій О.В., кандидат юридичних наук, викладач курсу «Теорія і методика наукового дослідження» розповіла про підходи до формування в учнів  раціональних прийомів роботи з Інтернет-джерелами. Наприкінці заняття Склярова О.М., практичний психолог вищої категорії, «методист», познайомила із психологічними техніками «повернення» з віртуального середовища».

Слухачі Школи зазначили, що популяризація медіаосвіти необхідна, адже вона сприяє грамотному використанню Інтернету, знайомить із безпечними засобами використання мережі. Учні усвідомлюють, що навчання – це задоволення, а вчителі отримують ефективний інструмент для професійної діяльності.

Науково-методичний центр дякує адміністрації і педагогічному колективу за плідну співпрацю, набутий досвід із упровадження медіаосвіти.

Бажаємо творчих успіхів!

 

16 січня на базі Миколаївської гімназії №4 проведено  заняття інтервізійної групи «Інноваційні форми науково-методичної роботи  - засіб удосконалення управлінської компетентності керівника профільного закладу освіти» у формі тренінгу. В роботі взяли участь заступники директорів ЗОШ №15,17,20,25, 29, 34,42, 43, 44, 45, 47, 48, 50,52, 56, МГ №2, 4, 41, економічного ліцею №1. Заняття відкрила методист НМЦ Ковальчук Н.М., зосередивши увагу завучів на впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента, що підвищує ефективність управління закладом освіти, якість навчально-виховного процесу. Під час заняття «Використання мультимедіа технологій  у методичній роботі та НВП» Богаченко Н.М., вчитель вищої категорії, сертифікований тренер Microsoft Школи тренерів Майкрософт Україна, сприяла формуванню навичок використання хмарного сервісу Microsoft 365 у методичній роботі, освітньому процесі. Заступники директора Божко І.Ю., Мартенс І.М., вчитель англійської мови Плешивцева Л.М. презентували досвід роботи педагогічного колективу із застосування хмарного сховища OneDrive, OneNote.

Слухачі інтервізійної групи відмітили доцільність використання сервісів в управлінській діяльності, методичній роботі та освітньому процесі.

20 березня  відбулося заняття інтервізійної групи «Інноваційні форми методичної роботи – засіб управлінської компетентності керівника профільного навчального закладу» в рамках проекту «Управлінський університет менеджерів методичної роботи». На презентаційний меседж «Культурологічний підхід до НВП – простір для успішної самореалізації учня» гостинно запросила Миколаївська гімназія №3.

На теоретико-методологічних засадах культурологічного підходу до навчально-виховного процесу зупинилась Ковальчук Н.М., методист НМЦ.

Письменна М.Ф., директор гімназії №3, презентувала інноваційний навчальний заклад, який є одним із найкращих в Миколаєві. За результатами ЗНО входить у ТОП-200 найкращих закладів освіти України, має переможців ІІІ (39 учнів), ІУ (4 гімназистів) етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. В гімназії створено оптимальні матеріально-технічні умови для ефективного навчально-виховного процесу.

Заступники директора Коваль І.І., Огіренко О.О. познайомили учасників групи з культурно-освітнім середовищем гімназії, роботою педагогічного колективу над реалізацією проблемної теми.

Головне для вчителів навчального закладу – це максимальне використання потенційних можливостей змісту навчальних предметів для культурологічної підготовки випускників закладу, реалізація соціокультурних функцій методів навчання шляхом організації повноцінного включення учнів гімназії у створення культурного середовища закладу. Учасники групи стали свідками копіткої творчої роботи вчителя зарубіжної літератури Дмитрієвої Л.М. щодо використання театральної педагогіки на уроках літератури з метою  розвитку творчого потенціалу особистості учня в умовах інноваційного освітнього середовища Нової  української школи. Гордістю закладу є кабінет-театр  - мала сцена гімназії. Лариса Миколаївна разом із учнями продемонстрували акторські експерименти на уроках літератури. Вчителю вдалося залучити  учнів до ініціативної розмови й творчої діяльності над художнім текстом твору, а це завжди  необхідна умова повноцінного уроку.

Під час заходу був презентований посібник учителів кафедри словесності «Запровадження наскрізних змістовних ліній через інтеграцію предметів «Українська мова», «Українська література» та «Зарубіжна література»».

Бажаємо адміністрації, педагогічному колективу творчих злетів, наснаги, подальших успіхів.


Цитата 
тижня

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху  Нової української школи.



Сайти
дошкільних
 закладів міста

ДНЗ №1
ДНЗ №2
ДНЗ №5
ДНЗ №12
ДНЗ №20
ДНЗ №23
ДНЗ №50
ДНЗ№ 51
ДНЗ №52
ДНЗ №59
ДНЗ №60
ДНЗ №64
ДНЗ №68
ДНЗ №69
ДНЗ №83
ДНЗ №84
ДНЗ №87
ДНЗ №92
ДНЗ №123
ДНЗ №128
ДНЗ №140
ДНЗ №141
ДНЗ №143
ДНЗ №148


Сайти
загальноосвітніх
 закладів міста

Морський ліцей
Муніципальний колегіум
Економічний ліцей №1
Економічний ліцей №2
Миколаївська гімназія №2
Миколаївська гімназія №3
Миколаївська гімназія №4
Миколаївська гімназія №41
Перша українська гімназія
Класичний ліцей
Юридичний ліцей
Академія дитячої творчості
Миколаївська СШ №22
Миколаївська ЗОШ №1
Миколаївська ЗОШ №3
Миколаївська ЗОШ №4
Миколаївська ЗОШ №6
Миколаївська ЗОШ №7
Миколаївська ЗОШ №10
Миколаївська ЗОШ №11
Миколаївська ЗОШ №12
Миколаївська ЗОШ №14
Миколаївська ЗОШ №15
Миколаївська ЗОШ №16 
Миколаївська ЗОШ №17
Миколаївська ЗОШ №19
Миколаївська ЗОШ №20
Миколаївська ЗОШ №24
Миколаївська ЗОШ №25
Миколаївська ЗОШ №26
Миколаївська ЗОШ №27
Миколаївська ЗОШ №28
Миколаївська ЗОШ №29
Миколаївська ЗОШ №30
Миколаївська ЗОШ №31
Миколаївська ЗОШ №32
Миколаївська ЗОШ №33
Миколаївська ЗОШ №34
Миколаївська ЗОШ №35
Миколаївська ЗОШ №36
Миколаївська ЗОШ №37
Миколаївська ЗОШ №39
Миколаївська ЗОШ №40
Миколаївська ЗОШ №42
Миколаївська ЗОШ №43
Миколаївська ЗОШ №44
Миколаївська ЗОШ №45
Миколаївська ЗОШ №46
Миколаївська ЗОШ №47
Миколаївська ЗОШ №48
Миколаївська ЗОШ №49
Миколаївська ЗОШ №50
Миколаївська ЗОШ №51
Миколаївська ЗОШ №52
Миколаївська ЗОШ №53
Миколаївська ЗОШ №54
Миколаївська ЗОШ №56
Миколаївська ЗОШ №57
Миколаївська ЗОШ №59
Миколаївська ЗОШ №60
Миколаївська ЗОШ №61
Миколаївська ЗОШ №64
Миколаївська ЗОШ №65
СНВК
ММЗВШ

Сайти
позашкільних
 закладів міста

Палац творчості учнів
МСЮТ
БТДЮ Інгульського р-ну




 
Пошук


Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Корисні 
посилання


Офіційні сайти

 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Миколаївський  науково -методичний центр © 2018