Середа, 25.04.2018, 12:35
   Миколаївський науково-методичний центр 

Україна

Меню сайту
Сайти методистів
НМЦ
 

 Дошкільна освіта Миколаєва  Початкова освіти Миколаєва. Заочна школа для обдарованих дітей «НАДІЯ»  Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы  Кліо - Миколаїв сайт для вчителів історії, права та етики
 Методичне об’єднання вчителів інформатики м. Миколаєва

Сайти, блоги



  Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Форма входу

Код банера
МНМЦ
 

Якщо бажаєте розташувати

наш банер на своєму сайті,

 скопіюйте код


 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 314
Показано матеріалів: 1-15
Сторінки: 1 2 3 ... 20 21 »

Відкриття STEM-майданчика в Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №31

Новини STEM-освіти | Переглядів: 49 | Додав: Admin_Vasilishin | Дата: 20.04.2018

«Корабельний район: минуле та сьогодення»

Новини освітньої галузі | Переглядів: 35 | Додав: Admin_Vasilishin | Дата: 19.04.2018

«Автоматика, робототехніка та компютерно - інтегровані технології».

Новини STEM-освіти | Переглядів: 36 | Додав: Admin_Vasilishin | Дата: 16.04.2018

І знову про Нову українську школу…

Новини освітньої галузі | Переглядів: 23 | Додав: Admin_Vasilishin | Дата: 11.04.2018

Миколаїв - 2018

Новини STEM-освіти | Переглядів: 106 | Додав: Admin_Vasilishin | Дата: 06.04.2018

Управлінський практикум
Управлінський практикум 2018 | Переглядів: 174 | Додав: Admin_Vasilishin | Дата: 05.04.2018

23 березня 2018 року місто Миколаїв гостинно зустрічав гостей з різних куточків нашої країни — вихователів-методистів, членів ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти». Учасниками першого засідання стали 24 вихователя-методиста з міст Бердичів, Кам’янськ, Кам’янець-Подільській, Кривий Ріг, Олександрії, Полтава, Ромни, Скадовськ, Суми, Умань, Чернігів, Чернівці, Чорноморськ.

Перше засідання Всеукраїнської Школи вихователів-методистів ЗДО «МетоПростір» під керівництвом Ірини Романюк, голови місцевого осередку ВГО «АПДО», методиста НМЦ, було присвячене механізмам розроблення плану роботи на навчальний рік, який є основою для змістовних та ефективних дій задля розвитку освітнього процесу і відбулося на базі Миколаївського ДНЗ № 1 «Північне сяйво».

 

Цікавим і насиченим видався цей день.

З вітальним словом до присутніх звернулася Ніна Омельяненко, голова ВГО АПДО, шеф-редактор управлінських видань MCFR: Освіта.

Директор ЗДО Валентина Панасенко презентувала надбання педагогів з питань освітньої, методичної, управлінської діяльності за останні три роки, з якими колеги можуть познайомитися у фахових періодичних виданнях. Інструктор з фізичного виховання Олена Ганчо відкрила завіси авторської методики фізичного виховання М. Єфименка й показала заняття з горизонтального пластичного балету окремо для хлопчиків та дівчат. Упродовж майже чотирьох годин учасники школи разом з Іриною Романюк опановували найскладніші, але й найцікавіші аспекти розроблення плану роботи закладу дошкільної освіти на навчальний рік. Експерес-консультацію з теми “Зустрічаємо найменших: адаптація до дитячого садка дітей раннього віку” провела Тетяна Гурковська, головний редактор журналу «Практичний психолог: Дитячий садок», голова місцевого осередку ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» у м. Києві

Протягом дня педагоги мали нагоду здійснити екскурсію дитсадком, переглянути виставку з театральної діяльності, дидактичних посібників із фетру та обмінятися досвідом роботи. Екскурсії з обговоренням змісту представлених робsт здійснювали педагоги закладу під керівництвом вихователя-методиста Тетяни Якименко. Важливо, що разом із учасниками Школи працювали головний спеціаліст департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації Валентина Пташкограй, головні спеціалісти управління освіти Миколаївської міської ради Надія Іванова та Валентина Кузнєцовва, директор НМЦ Ольга Тарасова.

Такий формат зустрічей надає можливість професійного спілкування вихователів-методистів на актуальні теми їхньої діяльності! Дякуємо організаторам заходу за надану можливість професійного спілкування вихователів-методистів на актуальні теми їхньої діяльності!

Новини освітньої галузі | Переглядів: 29 | Додав: kybaruch | Дата: 27.03.2018

20 березня  відбулося заняття інтервізійної групи «Інноваційні форми методичної роботи – засіб управлінської компетентності керівника профільного навчального закладу» в рамках проекту «Управлінський університет менеджерів методичної роботи». На презентаційний меседж «Культурологічний підхід до НВП – простір для успішної самореалізації учня» гостинно запросила Миколаївська гімназія №3.

На теоретико-методологічних засадах культурологічного підходу до навчально-виховного процесу зупинилась Ковальчук Н.М., методист НМЦ.

Письменна М.Ф., директор гімназії №3, презентувала інноваційний навчальний заклад, який є одним із найкращих в Миколаєві. За результатами ЗНО входить у ТОП-200 найкращих закладів освіти України, має переможців ІІІ (39 учнів), ІУ (4 гімназистів) етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. В гімназії створено оптимальні матеріально-технічні умови для ефективного навчально-виховного процесу.

Заступники директора Коваль І.І., Огіренко О.О. познайомили учасників групи з культурно-освітнім середовищем гімназії, роботою педагогічного колективу над реалізацією проблемної теми.

Головне для вчителів навчального закладу – це максимальне використання потенційних можливостей змісту навчальних предметів для культурологічної підготовки випускників закладу, реалізація соціокультурних функцій методів навчання шляхом організації повноцінного включення учнів гімназії у створення культурного середовища закладу. Учасники групи стали свідками копіткої творчої роботи вчителя зарубіжної літератури Дмитрієвої Л.М. щодо використання театральної педагогіки на уроках літератури з метою  розвитку творчого потенціалу особистості учня в умовах інноваційного освітнього середовища Нової  української школи. Гордістю закладу є кабінет-театр  - мала сцена гімназії. Лариса Миколаївна разом із учнями продемонстрували акторські експерименти на уроках літератури. Вчителю вдалося залучити  учнів до ініціативної розмови й творчої діяльності над художнім текстом твору, а це завжди  необхідна умова повноцінного уроку.

Під час заходу був презентований посібник учителів кафедри словесності «Запровадження наскрізних змістовних ліній через інтеграцію предметів «Українська мова», «Українська література» та «Зарубіжна література»».

Бажаємо адміністрації, педагогічному колективу творчих злетів, наснаги, подальших успіхів.

Новини освітньої галузі | Переглядів: 8 | Додав: kybaruch | Дата: 23.03.2018

Шкільна бібліотека відіграє важливу роль в реалізації завдань медіаосвіти. Вона робить вагомий внесок у такі сфери інформаційної діяльності, як забезпечення рівного доступу до цифрових технологій; розробка медіаматеріалів для навчання; проведення досліджень щодо ролі бібліотек і медіа в житті сучасного суспільства та розвитку медіаосвіти зокрема. Більшість бібліотек нашого міста мають достатній потенціал для медіаосвіти: комп’ютери, Інтернет, власні сайти, блоги, зв’язки зі ЗМІ.

Завдання бібліотечних працівників – в повній мірі використовувати сучасні засоби масової комунікації у виховній та освітній роботі і з їх допомогою формувати і розвивати нову інформаційну освіту – медіаосвіту.

Найбільш оптимальними сферами, де бібліотекарем проводиться медіаосвітня робота є:

• сфера забезпечення інформаційної безпеки особистості, тобто вміння орієнтуватися в медіапросторі, грамотно здійснювати пошук, боротися з ефектами медіавірусів;

• сфера пошуку інформації – вміння складати пошукові запити, відбирати і фільтрувати інформацію, зберігати і змінювати її за заданими параметрами;

• сфера сприйняття та інтерпретації медіатексту — сприйняття, розуміння, освоєння контексту, вміння сприймати концепцію і прихований сенс медіатексту, вміння вибудовувати свою концепцію з приводу отриманої інформації;

• сфера медіатворчості — створення власних медіатекстів як самостійно, так і в співавторстві;

• практичне освоєння медіапростору — вміння дотримуватися етики спілкування в медіапросторі.

Шкільні бібліотеки міста активно використовують у роботі з читачами різноманітні медіаресурси: ілюстративний матеріал, комп’ютерну графіку, відеофайли, презентації, анімацію у сполученні із звуковим супроводом. Мас-медіа стають помічником у створенні мотивації у читанні.

Вчителям-предметникам бібліотекарі готують списки літератури та вебсписки корисних сайтів з медіаосвіти та шкільних предметів.

Важливим кроком для формування медіаосвіти підлітків є навчання та підготовка батьків. Шкільні бібліотекарі проводять анкетування батьків з виявлення їх ставлення до запровадження медіаосвіти, про роль сім’ї в формуванні медіаграмотності дітей, про медіаінтереси та захоплення дітей. Значна частина батьків розуміє суть проблем, пов’язаних з медіазалежністю та медіавпливами, але, разом з тим, не знає або не вміє, як запобігти цьому для своєї дитини. Завдання бібліотекаря – допомогти їм.

Медіаосвіта відкриває великі можливості для розвитку дитини, її інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей, самостійного мислення, формує вміння орієнтуватися в сучасних інформаційних потоках, виховує компетентного медіаспоживача, підвищує рівень медіаграмотності.

Важливі питання із впровадження медіаосвітнього компоненту в роботу шкільних бібліотек розглядалися на засіданні методичного об’єднання шкільних бібліотекарів міста.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ

Новини освітньої галузі | Переглядів: 8 | Додав: kybaruch | Дата: 23.03.2018

13.03.2018 року відбувся міський захід «Технопарк «Упровадження інновацій в освітній процес учнів початкових класів - стратегія діяльності сучасного керівника» для аступників директорів з навчально-виховної роботи, кураторів початкової школи, навчальних закладів міста. Його метою було прискорити поширення інновацій в освітній процес учнів початкової школи; ознайомити з інноваційними управлінськими практиками, спрямованими на вдосконалення механізмів управлінської діяльності, формування інноваційного мислення керівника НУШ. У пленарній частині директором науково-методичного центру О. В. Тарасовою було актуалізовано питання щодо запровадження Нової української школи як еволюційного шляху розвитку національної освіти. Методист НМЦ О. Г. Ватульова детально прокоментувала новий Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87, зосередивши увагу присутніх на меті початкової освіти: всебічному розвитку дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

У основні частині заходу заступники директорів ознайомилися з інноваційними технологіями, ефективність упровадження яких визнали керівники навчальних закладів, педагоги-практики, діти і батьки.

У локаціях ці освітні проекти презентували педагоги початкової школи: детальніше...

Обговорення ролі керівників в управлінні професійним розвитком педагогів у період розбудови Нової української школи йшлося під час роботи відкритої управлінської студії Технопарку. Т. В. Філіна, заступник директора науково-методичного центру, обґрунтувала необхідність набуття заступниками директорів менеджерсько-маркетингових компетентностей, модифікації моделі методичної роботи з педагогами відповідно до індивідуальних траєкторій розвитку педагогів.

Управлінський досвід щодо забезпечення інноваційного освітнього простору було презентовано заступниками директорів з НВР М. В. Даницькою (ЗОШ №18) і Н. П. Сидоровою (ЗОШ №1 імені О. Ольжича).

За наслідками роботи у групах учасниками заходу створено медійні продукти - моделі стратегічного управління сучасного керівника в умовах Нової української школи, узагальнення яких потребує подальшої роботи.

Науково-методичний центр висуває подяку

за презентацію управлінського досвіду і досвіду упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес учнів початкової школи під час проведення Технопарку «Упровадження інновацій в освітній процес учнів початкових класів - стратегія діяльності сучасного керівника» для заступників директорів з навчально-виховної роботи, кураторів початкової школи,

Матіюку М.Г., Сидоровій Н.П., Яблонській Т.Д. (ЗОШ №1 імені О. Ольжича

Колечко Н.К., Даницькій М.В., Дерев’янко С.І, Гітолендія О.І. (ЗОШ №18)

Лєсіній Т.А., Грицаєнко О.В., Каратєєвій С.О. (ЗОШ №34)

Федоровій К.І., Міцкевич О.А., НВК «Зоря»

за забезпечення комфортних умов під час проведення міського заходу

Булинкіній Н.І., директору, і педагогічному колективу ЗОШ №65

Новини освітньої галузі | Переглядів: 14 | Додав: kybaruch | Дата: 22.03.2018

На базі ЗОШ № 64 науково-методичним центром із метою ознайомлення директорів освітніх закладів із впровадженням інтегрованого навчання проведено Школу управлінської майстерності з теми «Інтегроване навчання в початкових класах - ефективний шлях оновлення змісту і методів навчання в сучасній школі в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».        

Засідання відкрила директор НМЦ Тарасова О.В., яка акцентувала увагу на актуальності даного питання, необхідності модернізації змісту початкової освіти.

Якименко С.І., професор, завідувач кафедри початкової освіти факультету дошкільної та початкової освіти МНУ імені В.О.Сухомлинського, Іванець Н.В., заступник декана факультету дошкільної та початкової освіти, Тарасюк А.М., викладач кафедри початкової освіти, представили авторську технологію.

Директором школи Павлюк А.М. презентовано управлінський аспект щодо організації інтегрованого навчання в 1 класі, який працює в експерименті з 2017/2018 н.р. Учителями початкових класів, музичного мистецтва проведено майстер-клас (фрагмент інтегрованого дня).

Під час «круглого столу» керівниками навчальних закладів (ЗОШ № 56, 57, НВК – 2, «Зоря», СНВК), які є експериментальними, було внесено пропозиції щодо створення нового освітнього середовища, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з батьками щодо особливостей навчання за новим Державним стандартом.

Присутніми відзначено позитивні напрацювання закладу та ретельність проведених моніторингових досліджень з проблеми адаптації дитини до школи.

Колегіально прийшли до висновку, що інтеграція дає змогу дитині легше сприймати навчання в школі, моделювати цілісну картину світу, максимально наближену до життя.

 

 

 

Новини освітньої галузі | Переглядів: 58 | Додав: kybaruch | Дата: 23.02.2018

Проект науково-методичного центру управління освіти Миколаївської міської ради «Управлінський університет менеджерів методичної роботи» для заступників директорів з навчально-вихoвної роботи в дії.

20 лютого 2018 року на базі Миколаївського юридичного ліцею пройшло заняття Школи «Від медіаграмотності до медіакультури» за темою: «Інтернет і діти: переваги та небезпеки. Кібербулінг та дорослий контент: як вберегти дитину?».

Метою цього заходу було познайомити слухачів Школи з досвідом роботи ліцею щодо впровадження медіаосвіти у НВП; презентувати форми роботи з учнями 8-9 класів щодо безпечного використання Інтернету під час навчально-виховного процесу; визначити шляхи подолання Інтернет-залежності учнів та їх «повернення» у реальний світ. Підвищити медіакомпетентність заступників директорів з навчально-виховної роботи.

Директор ліцею Парамонова Т. В. розповіла про завдання адміністрації в управлінні інноваційними процесами під час освітніх змін. Заступник директора з навчально-виховної роботи Борисовець О.В. зазначила, що в ліцеї створюються умови для набуття учнями необхідних навичок умілого та безпечного споживання інформаційних продуктів; робота вчителів спрямована на формування розуміння ліцеїстами поняття «медіапростір» та позиціонування себе як користувача та створювача медіапродукції.

Педагоги ліцею поділилися власним досвідом роботи з вихованцями щодо формування в них медіаграмотності та розвитку медіакомпетентностей під час навчально-виховного процесу, розповіли, як за допомогою медіаосвіти формують позитивне інформаційне середовище. Дубінкіна Н.М., учитель математики вищої категорії, «старший учитель» презентувала досвід щодо використання формуючого оцінювання за допомогою веб-сервісів; Гращенкова І.О., учитель правознавства вищої категорії, «методист», заслужений учитель України, провела заняття курсу за вибором «Кроки до порозуміння» в 9 класі за темою: «Переваги та небезпеки Інтернет-спілкування»; Кутир Г.С., учитель української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії, познайомила учасників заходу із технологією веб-квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів в інформаційному просторі; Каплій О.В., кандидат юридичних наук, викладач курсу «Теорія і методика наукового дослідження» розповіла про підходи до формування в учнів  раціональних прийомів роботи з Інтернет-джерелами. Наприкінці заняття Склярова О.М., практичний психолог вищої категорії, «методист», познайомила із психологічними техніками «повернення» з віртуального середовища».

Слухачі Школи зазначили, що популяризація медіаосвіти необхідна, адже вона сприяє грамотному використанню Інтернету, знайомить із безпечними засобами використання мережі. Учні усвідомлюють, що навчання – це задоволення, а вчителі отримують ефективний інструмент для професійної діяльності.

Науково-методичний центр дякує адміністрації і педагогічному колективу за плідну співпрацю, набутий досвід із упровадження медіаосвіти.

Бажаємо творчих успіхів!

 

Новини освітньої галузі | Переглядів: 22 | Додав: kybaruch | Дата: 22.02.2018


Цитата 
тижня

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху  Нової української школи.



Сайти
дошкільних
 закладів міста

ДНЗ №1
ДНЗ №2
ДНЗ №5
ДНЗ №12
ДНЗ №20
ДНЗ №23
ДНЗ №50
ДНЗ№ 51
ДНЗ №52
ДНЗ №59
ДНЗ №60
ДНЗ №64
ДНЗ №68
ДНЗ №69
ДНЗ №83
ДНЗ №84
ДНЗ №87
ДНЗ №92
ДНЗ №123
ДНЗ №128
ДНЗ №140
ДНЗ №141
ДНЗ №143
ДНЗ №148


Сайти
загальноосвітніх
 закладів міста

Морський ліцей
Муніципальний колегіум
Економічний ліцей №1
Економічний ліцей №2
Миколаївська гімназія №2
Миколаївська гімназія №3
Миколаївська гімназія №4
Миколаївська гімназія №41
Перша українська гімназія
Класичний ліцей
Юридичний ліцей
Академія дитячої творчості
Миколаївська СШ №22
Миколаївська ЗОШ №1
Миколаївська ЗОШ №3
Миколаївська ЗОШ №4
Миколаївська ЗОШ №6
Миколаївська ЗОШ №7
Миколаївська ЗОШ №10
Миколаївська ЗОШ №11
Миколаївська ЗОШ №12
Миколаївська ЗОШ №14
Миколаївська ЗОШ №15
Миколаївська ЗОШ №16 
Миколаївська ЗОШ №17
Миколаївська ЗОШ №19
Миколаївська ЗОШ №20
Миколаївська ЗОШ №24
Миколаївська ЗОШ №25
Миколаївська ЗОШ №26
Миколаївська ЗОШ №27
Миколаївська ЗОШ №28
Миколаївська ЗОШ №29
Миколаївська ЗОШ №30
Миколаївська ЗОШ №31
Миколаївська ЗОШ №32
Миколаївська ЗОШ №33
Миколаївська ЗОШ №34
Миколаївська ЗОШ №35
Миколаївська ЗОШ №36
Миколаївська ЗОШ №37
Миколаївська ЗОШ №39
Миколаївська ЗОШ №40
Миколаївська ЗОШ №42
Миколаївська ЗОШ №43
Миколаївська ЗОШ №44
Миколаївська ЗОШ №45
Миколаївська ЗОШ №46
Миколаївська ЗОШ №47
Миколаївська ЗОШ №48
Миколаївська ЗОШ №49
Миколаївська ЗОШ №50
Миколаївська ЗОШ №51
Миколаївська ЗОШ №52
Миколаївська ЗОШ №53
Миколаївська ЗОШ №54
Миколаївська ЗОШ №56
Миколаївська ЗОШ №57
Миколаївська ЗОШ №59
Миколаївська ЗОШ №60
Миколаївська ЗОШ №61
Миколаївська ЗОШ №64
Миколаївська ЗОШ №65
СНВК
ММЗВШ

Сайти
позашкільних
 закладів міста

Палац творчості учнів
МСЮТ
БТДЮ Інгульського р-ну




 
Пошук


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Корисні 
посилання


Офіційні сайти

 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Миколаївський  науково -методичний центр © 2018